Fundamentele lumii fizice - Frank Wilczek

This product is no longer for sale, you will be redirected to similar products in 15 seconds

Description

La nivel fundamental, lumea fizica arata altfel decat ne spun simturile si intuitiile cu ajutorul carora ne descurcam in viata de zi cu zi, iar pentru a o intelege trebuie sa ne nastem a doua oara si sa invatam felul in care functioneaza universul la scara microscopica si la scara cosmica asa cum bebelusii invata sa mearga si sa vorbeasca. In aceasta aventura a dezvatarii si invatarii ne calauzeste laureatul Nobel Frank Wilczek, unul dintre cei mai inventivi fizicieni contemporani, cu contributii esentiale la descifrarea comportamentului particulelor elementare. Privit de la altitudinea sa intelectuala, peisajul lumii fizice se simplifica si capata pregnanta. Wilczek discuta zece principii generale pe baza carora explica bogatia si complexitatea cosmosului, ne prezinta cate o tema din perspective diferite (abundenta spatiului si a timpului, numarul mic de particule si de legi, materia, energia, evolutia cosmosului...), mereu fidel notiunii de complementaritate, si face predictii legate de viitoarele descoperiri - toate acestea in termeni perfect accesibili cititorului fara pregatire stiintifica. Nu in ultimul rand, Fundamentele lumii fizice este cartea unui umanist care pledeaza deopotriva pentru modestie si respect de sine in raportarea noastra la univers. Aceasta e o carte despre lectiile fundamentale pe care le putem invata studiind lumea fizica. Am intalnit multi oameni curiosi sa afle mai mult despre lumea fizica si dornici sa stie ce are de spus despre ea fizica moderna. Fie ca e vorba de avocati, medici, artisti, studenti, profesori, parinti sau pur si simplu oameni curiosi, cu totii sunt inzestrati cu inteligenta, dar le lipsesc informatiile. Am incercat in aceasta carte sa prezint principalele teorii ale fizicii moderne intr-un mod cat mai simplu, dar fara sa fac rabat de la rigoare. Am scris-o avandu-i in minte pe prietenii mei curiosi si gandindu-ma la intrebarile lor. - Frank Wilczek Wilczek scrie cu o extraordinara simplitate si claritate, iar placerea cu care abordeaza subiectul e frapanta. - The New York Times Book Review Traducere din engleza de Tatiana Niculescu.

Similar products

Reviews ( Reviews)

This product has no review.

Be the first to write a review

Do you own or have seen the product?

Tell us your opinion and rate it