Ascensiunea vietii - Nick Lane

Description

Ascensiunea vietii. Cele zece mari inventii ale evolutiei • Royal Society Pize for Science Books Ascensiunea vietii este un elogiu adus creativitatii naturii, dublat de o spectaculoasa analiza a celor mai ingenioase "inventii" ale lumii vii, de la ADN la fotosinteza, de la sex la constiinta si... moarte. Alaturi de Nick Lane, strabatem regnuri, urcam si coboram pe scala timpului geologic, mobilizam instrumente din arsenalul biochimiei, paleontologiei, fizicii cuantice sau neuroimagisticii, cu ajutorul carora obtinem cea mai cuprinzatoare panorama evolutiva a vietii. Valorificand un bogat material documentar, bazat pe cele mai recente descoperiri stiintifice, autorul construieste o noua perspectiva asupra odiseei vietii pe Pamant, de la rudimentarele microorganisme din craterele termale aflate in adancul oceanelor la omul modern, cu inefabilul sentimentelor sale si cu obsesia nemuririi. Nick Lane iti ofera tot ceea ce ti-ai putea dori de la o carte de stiinta: o tematica generoasa, descoperiri fascinante, un discurs foarte rafinat. - The Telegraph Acest volum ar trebui sa fie citit de toti cei interesati de istoria vietii. - New Scientist Traducere din limba engleza de Cezar Petrila.

Similar products

Reviews ( Reviews)

This product has no review.

Be the first to write a review

Do you own or have seen the product?

Tell us your opinion and rate it