15 products
Product Details
Voci digitale in pandemie. Mediatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere. Strategii de promovare a cartilor Cartea Corinei Ozon poarta o promisiune, aceea de a deschide, cu mare curaj, o reflectie asupra unei domeniu de realitate, cel al scriitorului, care este supus transformarilor si provocarilor digitalizarii si ale Inteligentei Artificiale. O reflectie non-normativa, prin imersiune dar cu distanta, realizata cu instrumente academice, dar si cu cele ale unei antropologii directe, ale unei experiente traite cvasi-epidermic cu campul literar dat fiind ca autoarea este si scriitoare. - Mihaela-Alexandra Tudor (Montpellier) Teza elaborata de Corina Ozon participa la interconectivitatea internationala (cunoasterea si fructificarea rezultatelor cercetarilor privind mediatizarea efectuate la scara internationala), dar si la perspectivele de reinnoire teoretica si metodologica a domeniului comunicarii in spatiul romanesc, oferind piste fertile de explorare. Autoarea evidentiaza rolul esential al mediatizarii, proces fundamental al societatii contemporane. - Daniela Roventa-Frumusani (Bucuresti)Useful links
Comunicare publicitate Corina OzonComunicare publicitate fabricate de LibrisComunicare publicitate Reduceri de la 50%Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)