15 products
Product Details
Tara si vinul. Relațiile dintre brandul de țară și brandul vinurilor românești. O abordare heterodoxă Vinul este privit din ce în ce mai mult în întreaga lume ca unul dintre elementele care definesc calitatea vieții. Pentru români, vinul este chiar mai mult decât atât, este un element de identitate națională. Este ceea ce demonstrează autoarea acestei cărți, analizând relația dintre brandul de țară, capitalul brandului de țară și imaginea brandului de țară, pe de-o parte, și promovarea vinului românesc, pe de altă parte. Marinela Ardelean, cu grație și rigoare, și-a dobândit nu numai statutul de ambasador al vinului românesc, ci și pe acela de formator autorizat pentru educarea consumatorilor și pentru dezvoltarea culturii vinului în România. Această carte împlinește eforturile pe care autoarea le-a dedicat cu perseverență și eficiență remarcabilă acestor scopuri nobile, pentru care merită aprecierea tuturor iubitorilor de vin. - Valeriu StoicaUseful links
Comunicare publicitate Marinela ArdeleanComunicare publicitate fabricate de LibrisComunicare publicitate Reduceri de la 50%Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)