Pentru a oferi o experiență de navigare mai bună, site-ul web utilizează cookie-uri tehnice, analitice, de profilare și de la terțe părți. Continuând să navigați pe site-ul web, acceptați utilizarea cookie-urilor. Dacă doriți să aflați mai multe informații sau să renunțați la toate sau la unele dintre cookie-uri.
Organizations in the creative and cultural sector are experiencing transformational change. This book offers a new way of exploring the transformational processes that creative and cultural organizations are going through, by focussing on their organizational space.
Publisher: Taylor & Francis Ltd
Author(s): Marilena (Burgundy Business School (BSB), Dijon, France) Vecco
Illustration(s): 7 Tables, black and white; 9 Line drawings, black and white; 6 Halftones, black and white; 15 Illustrations, black and white
Number of pages: 214
Collection: Routledge Research in the Creative and Cultural Industries
Publication date: 2023
Dimensions: 233 x 156 x 18
Cover type: Paperback / softback
Editor(s): Marilena (Burgundy Business School (BSB), Dijon, France) Vecco