Manualul continua aplicarea modelului de proiectare curriculara centrat pe competente, utilizat si la nivelul invatamantului primar si sustine orientarea pragmatica a aplicarii programei scolare prin accentuarea scopului pentru care se invata. Abordarea gandirii critice si a drepturilor copilului se realizeaza in mod integrat si contribuie la optimizarea procesului de predare-invatare-evaluare, prin demersul didactic ce faciliteaza:- invatarea prin…, vizand implicarea activa, participarea elevului;- Prin modul de structurare a invatarii, manualul constituie un instrument de lucru extrem de util pentru elevi;- Caracterul practic-aplicativ, participativ si creativ al activitatilor de predare-invatare-evaluare stimuleaza dezvoltarea gandirii critice, constructia progresiva de cunostinte, abilitati, atitudini;
Pentru a oferi o experiență de navigare mai bună, site-ul web utilizează cookie-uri tehnice, analitice, de profilare și de la terțe părți. Continuând să navigați pe site-ul web, acceptați utilizarea cookie-urilor. Dacă doriți să aflați mai multe informații sau să renunțați la toate sau la unele dintre cookie-uri.