Clasa pregatitoare ramane, atat in opinia cadrelor didactice, cat si in cea a copiilor, un moment important de trecere de la joc la invatare. Ca orice schimbare, trebuie realizata treptat, astfel incat eficienta sa fie maxima. Acesta este motivul pentru care va propunem noul material semnat de profesor Olga Piriiala. Aspectele importante ale limbii – care constituie un continut scolar, specific invatarii – sunt prezentate sub forma de joc – activitatea specifica varstei gradinitei pe care proaspetii scolari tocmai au parasit-o. Jocurile propuse ating aspecte legate de corectitudinea pronuntiei, identificarea si recunoasterea sunetelor/silabelor/cuvintelor, toate intr-un context de poveste si elemente familiare varstei careia ne adresam.
Pentru a oferi o experiență de navigare mai bună, site-ul web utilizează cookie-uri tehnice, analitice, de profilare și de la terțe părți. Continuând să navigați pe site-ul web, acceptați utilizarea cookie-urilor. Dacă doriți să aflați mai multe informații sau să renunțați la toate sau la unele dintre cookie-uri.