Product Details
Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate, indiferent de domeniu. Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor, sesizarilor, sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti. Din cuprins: • Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor • Evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean Puncte forte: • tratare ampla a aspectelor ce tin de modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni • analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente • interpretari si clarificari doctrinare • caracter interdisciplinar • ample referinte bibliografice • include tabele, figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatieiUseful links
Management Tincuta Gudana VrabieManagement fabricate de LibrisManagement Reduceri de la 50%You`ve viewed 48 of 51 products
Reviews (17 Reviews)
General rating
4.29 (17 Reviews)
GET the latest updates
REGISTER and never miss an offer
Be the first to know
I am not interested, hide this window
Thanks
for joining!
Hide this window
Email already exists in our database!
Hide this window