29 products
Product Details
Din Cuprins: Incursiune in istoria practicilor responsabile de munca Globalizarea, provocare sau resemnare? Filozofia etica a afacerilor Noul referential politic al lumii: dezvoltarea durabila Sustenabilitate si tehnologie Procese de guvernare Managementul responsabilitatii sociale corporative, dimensiune a managementului strategic al companiilor Functiile managementului responsabilitatii sociale corporative Lucrarea de fata pune in discutie conotatiile majore ale termenului de responsabilitate sociala corporativa, detasand cateva din semnificatiile de fond ale tendintei curente de "socializare a afacerilor". Conceptul in acceptiunea curenta este un termen nou, generat de evolutia - intr-o maniera inedita istoric - a relatiei intre guverne, mediul de afaceri si societate. Consistenta actuala a responsabilitatii sociale corporative este data de necesitatea implicarii mediului de afaceri in dezvoltarea durabila a societatii, in general. La forma conventionala in care circula in prezent notiunea, au contribuit majoritatea disciplinelor teoretice, precum si lectiile invatate din erorile aplicatiilor practice. Trecerea in revista a tuturor izvoarelor legate de evolutia termenului ar fi insa nu numai anevoioasa, dar si neproductiva pentru clarificarea subiectului. Din multitudinea surselor, am ales ganditori, idei si institutii care ilustreaza si converg cu subiectul nostru si pe care se grefeaza puncte de vedere originale referitoare la cresterea economica sustenabila si etica procesului organizat de munca.Useful links
Diverse Aurica BriscaruDiverse fabricate de LibrisDiverse Reduceri de la 50%Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)