In contextul dinamicii actuale a scolii romanesti, studiul Alinei Pamfil desfasoara un demers extrem de important, care isi propune, pe de o parte, interogarea modelelor canonice si, pe de alta parte, reflectia asupra practicilor scolare curente. Perspectivele propuse de reputata didacticiana au rolul de a deschide disciplina inspre orientarile contemporane ale studiului maternei si de a reconfigura didactica primarelor, oferindu-i acele atribute care i-au lipsit in ultimele decenii: deschidere, dinamism si plasticitate. In acest fel, studiul devine o invitatie adresata cititorilor (studenti, invatatori, institutori, didacticieni) de a prelungi reflectia si de a continua remodelarea creativa a strategiilor didactice, stiut fiind ca performanta scolarilor depinde semnificativ de calitatea didactica a orei de limba romana.
Pentru a oferi o experiență de navigare mai bună, site-ul web utilizează cookie-uri tehnice, analitice, de profilare și de la terțe părți. Continuând să navigați pe site-ul web, acceptați utilizarea cookie-urilor. Dacă doriți să aflați mai multe informații sau să renunțați la toate sau la unele dintre cookie-uri.