Product Details
- Cartea explorează trecutul, prezentul și viitorul iconoclast al Bulgari, implicând mai multe voci pentru a evidenția motivul ascuns - pe care CEO-ul Bulgari, Jean-Christophe Babin, îl descrie ca fiind „a da formă emoțiilor, mai ales atunci când aceste emoții se confruntă cu timpul” - din spatele diferitelor colecții de ceasuri de firmă ale casei, în special High-Jewelry, Serpenti, Bvlgari Bvlgari, Octo și Grandes Complications. Antoine Pin, director general al ceasurilor Bulgari, detaliază această convingere, spunând că „produsele nu sunt niciodată simple produse - există emoții și semnificații atașate fiecăruia, de la cei care le creează la cei care le experimentează”Useful links
Trending AssoulineTrending fabricate de AnswearTrending Reduceri de la 50%Trending GriTrending Gri AssoulineYou`ve viewed 48 of 297102 products
Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)