Product Details
Manualul de Comunicare in limba moderna engleza pentru clasa a I combina o desfasurare clara a continutului gramatical cu accentul pus pe comunicare si o dezvoltare progresiva a competentelor. Manualul contine: • o lectie introductiva Hello, in care sunt prezentate copiilor personajele care ii vor insoti pe parcursul manualului; • 12 unitati de cate patru pagini, fiecare cu o tema a sa; • cinci segmente My Alphabet; • trei segmente recapitulative My Progress, insotite de elemente de autoevaluare; • patru lectii de tip Story Time; • trei sectiuni de tip Progress Test la finalul cartii; • doua lectii despre sarbatori: Craciun si Pasti; • un dictionar in imagini care ilustreaza toate elementele de vocabular cheie Structura unei unitati: • Fiecare unitate are un scop clar: copiii invata cuvinte si structuri pe care le pun ulterior in practica in jocuri si activitati personalizate. • In fiecare unitate sunt introduse patru sau cinci cuvinte noi prin intermediul imaginilor. Elementele noi de vocabular sunt inregistrate, astfel incat elevii le pot audia si repeta. • De asemenea, fiecare unitate include un joc / joc de rol sau activitate personalizata / proiect, care ofera modalitati motivante de a exersa elementele nou invatate intr-un fel cu adevarat comunicativ si totodata, cate un cantec care consolideaza elementele de limba prin repetitie, dar incurajeaza si aptitudinile muzicale si de dezvoltare a ritmicitatii. O mare parte a cantecelor solicita realizarea de actiuni, fapt esential pentru stilul de invatare kinestetic. Povesti si valori: • Lectiile obisnuite de tip Story Time utilizeaza povesti de tip banda desenata in cadrul carora elevii recicleaza elemente de limba intr-un context nou. • Povestile au fost concepute incat sa ilustreze diferite valori potrivite ciclului primar, cum ar fi respectul pentru diferente, joaca in siguranta sau utilizarea in comun a jucariilor. Recapitulare si evaluare: • Fiecare sectiune de recapitulare My Progress contribuie la consolidarea achizitiilor din cadrul lectiilor si contine si un segment de autoevaluare. Acesta ofera profesorului ocazia de a-i incuraja pe copii sa-si evalueze propriul parcurs. • Elevii pot decide daca rezultatele muncii lor sunt Foarte bune / Bune / OK si pot incercui imaginea adecvata. • La finalul manualului se gasesc trei segmente de evaluare aditionale.Useful links
Engleza Jeanne PerrettEngleza fabricate de LibrisEngleza Reduceri de la 50%You`ve viewed 48 of 195 products
Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)