Conu' Leonida Ion Caramitru faţă cu îmbogăţirea

Conu' Leonida Ion Caramitru faţă cu îmbogăţirea
Spectatorii dornici să cumpere bilete la Festivalul Naţional de Teatru sunt nevoiţi să plătească dinainte 200 de lei pentru a putea apuca bilete. Este o pre-rezervare a rezervării, instituite de societatea MyStage Ticketing, în care acum câteva luni, un scandal în presă anunţa că asociatul acestei societăţi este asociat cu fiul lui Ion Caramitru. Cetăţeanul amator de teatru e astfel condiţionat să dea o sumă de bani fără a i se garanta nimic. Festivalul Naţional de Teatru din octombrie, prilej de căpuşat spectatorii În octombrie va începe Festivalul Naţional de Teatru în care spectatorii bucureştenii se pot bucura de piese montate în toată ţara. Prilej pentru organizatori de a face speculă culturală. După ce în februarie, în presă () au apărut apropieri între compania care gestionează achiziţia de bilete online a festivalului, MyStage Ticketing SRL, cu fiul domnului Caramitru, câinii au lătrat, caravana a trecut iar foamea de bani a fost creativă. De ce să nu ne îmbogăţim şi din teatru, nu? Cum plătim 200 de lei pentru "prioritate" Astfel, dacă în toată lumea rezervările înseamnă reducere, în cadrul biletelor FNT ele se plătesc suplimentar, cu un abonament de 100 de lei. După care, în săptămâna următoare, abonamentul se scumpeşte la 200 de lei. Modul de a-i ciupi pe pasionaţii de teatru se cheamă PRE-SALE care, cum citim pe site (), “înseamnă o perioadă de 7 zile înainte ca biletele pentru spectacolele FNT 2016 să fie disponibile publicului larg, în care se pot alege şi achiziţiona, cu prioritate, până la 2 bilete pentru fiecare spectacol. Accesul exclusiv la perioada de pre-sale nu ofera si reduceri la spectacolele FNT 2016, ci doar prioritate in alegerea si achizitionarea biletelor la acestea.” Deci dacă plăteşti 200 de lei, nu, nu primeşti nici un bilet, doar că nu eşti ca ceilalţi, ca publicul larg. Conducerea lui Ion Horia Leonida Caramitru Bunul plac al conului Leonida Caramitru continuă. După ce a infestat teatrul cu regiile sale lipsite de talent (”Dineu cu proşti este un spectacol banal, care conţine o singură evoluţie remarcabilă, cea a lui Horaţiu Mălăele” spune regizorul Victor Ioan Frunză ); după ce oricine ştie că domnul director impune în spectacolele din teatru montate de alţii actorii agreaţi de dumnealui; după ce, la orice manifestare recită cu talentul său actoricesc expirat fragmente din tinereţile sale hamletiene (am constatat-o personal la sărbătorirea TNB ). Nu-i pasă de nimic şi de nimeni, nu a justificat nici un leuţ din cei primiţi pentru renovarea Teatrului Naţional (cât 2800 de apartamente de 50 mp) din buzunarul cetăţeanului (deşi a folosit inaugurarea în campania electorală a lui Victor Ponta). Se fereşte de ocuparea prin concurs a posturilor în teatru de oricine are calităţi de conducere, ca necuratul de tămâie (). Şi pensie, şi salariu, şi avere Cu o avere fabuloasă pentru un bugetar (case şi obiecte scumpe de artă), din declaraţia sa de avere (), domnul Caramitru Ion Horia Leonida încasează de la bugetul de stat un salariu de 6000 de lei lunar şi o pensie de vârstă de 3400 de lei, în total cam 10000 de lei lunar.   Concluzia este că, fără îndoială, Ion Horia Leonida Caramitru, directorul general al Teatrului Naţional, se serveşte de cel mai înalt for al teatrului român ca de moşia domniei sale. Ne putem întreba dacă pentru rolul său actoricesc din 1989, cineva acolo sus nu i-a garantat puterea pe viaţă. Doar că această putere se face pe banii contribuabilului. Care e nevoit să vadă multe spectacole fără pic de talent artistic, manageriate însă cu mult talent venal.    Mai lăsaţi şi pe altul, domnule Caramitru Putem folosi şi în cazul domnului Ion Caramitru, ca pentru toţi puternicii de după 1989, metafora poeziei lui Geo Bogza: Cu scroafa să nu-ţi baţi capul. / Când va fi să se urce în copac, / să ştii că se urcă! / Oricât ar fi de tânără şi de nătângă, / oricât de bătrână şi de grea, / şi oricât de înalt copacul, / când va fi să se urce, / să ştii că se urcă! E timpul ca domnul Caramitru, urcat de 11 ani în vârful Teatrului Naţional, să mai şi coboare.