Logati-va pentru a putea crea un flux de stiri si produse compus din domeniile care te intereseaza.

Pret:Orice pret
Interese:Toate
Culoare:Toate culorile
Cele mai urmărite talk show-uri în 2018: Antena 3, în preferinţele publicului tânăr cu o emisiune despre previziuni şi leacuri

Cele mai urmărite talk show-uri în 2018: Antena 3, în preferinţele publicului tânăr cu o emisiune despre previziuni şi leacuri

În topul celor mai urmărite emisiuni de talk-show din anul 2018, disputa s-a dat între Antena 3 şi România TV.

La nivel comercial, România TV a fost înlocuită în top de TVR 1, iar „Jocuri de putere“, cu Rareş Bogdan, s-a clasat pe ultimul loc la nivel naţional.

Potrivit , talk show-ul „România în 60 de minute“, difuzat de România TV, a fost cel mai urmărit în anul 2018 atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban.  La nivel naţional, Antena 3 a urmat în top, după România TV, cu „Sinteza zilei“, pe locul doi şi cu 444.000 de telespectatori, şi „Exces de putere“, care a ţinut în faţa micilor ecrane 396.000 de români. Emisiunea „Jocuri de putere“, a lui Rareş Bogdan, difuzată de Realitatea TV, s-a clasat pe ultimul loc, numărul de telespectatori reducându-se la 150.000, de patru ori mai mic decât în cazul show-ului „România în 60 de minute“.  La nivel urban, după România TV de pe primul loc, cu 329.000 de persoane, „Sinteza zilei“ de la Antena 3 s-a clasat pe locul doi, cu 307.000 de telespectatori, urmând „Adevăruri ascunse“ cu 278.000 de persoane.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 3 a urcat pe primul loc, înlocuind România TV în top, cu emisiunea despre leacuri, numerologie şi previziuni „Adevăruri ascunse“, care a atras 53.000 de tineri.  TVR 1 a urcat pe a doua poziţie, după ce s-a clasat în partea de jos a clasamentului, în cazul celorlalte segmente de public, emisiunea „Zona zero“ fiind la egalitate cu „Adevăruri ascunse“.

În cazul tinerilor telespectatori, „România în 60 de minute“ a coborât pe locul trei, cu 43.000 de persoane..