O lume ieșită din minți explorează noțiunea creativității: valoarea sa în afaceri, prezența sa nelipsită din viața copiilor, absența sa în cazul adulților și fenomenul care duce la dispariția sa. În plus, este prezentată o abordare interesantă pentru a reintroduce creativitatea în viața adulților. În timp ce educația și practica reprezintă cheia către un viitor bun, soluția poate fi activată și altfel. Doar prin promovarea creativității ar putea companiile să deblocheze ușile încuiate și să își atingă adevăratul potențial. Sir Ken Robinson explică modul în care instituțiile educaționale le blochează gândirea creativă oamenilor. Odată cu boom-ul tehnologic, lumea în care trăim se schimbă constant
Pentru a oferi o experiență de navigare mai bună, site-ul web utilizează cookie-uri tehnice, analitice, de profilare și de la terțe părți. Continuând să navigați pe site-ul web, acceptați utilizarea cookie-urilor. Dacă doriți să aflați mai multe informații sau să renunțați la toate sau la unele dintre cookie-uri.