Pentru a oferi o experiență de navigare mai bună, site-ul web utilizează cookie-uri tehnice, analitice, de profilare și de la terțe părți. Continuând să navigați pe site-ul web, acceptați utilizarea cookie-urilor. Dacă doriți să aflați mai multe informații sau să renunțați la toate sau la unele dintre cookie-uri.
Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA!Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un nu . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul nu si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna nu . Vei afla:-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii. Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun nu . Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun da . Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari