• Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale
Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale

Description

Publicarea după aproape zece ani a unei a doua ediţii a lucrării Psihosociologia publicităţii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoașterii în toate domeniile este accelerat: se conturează mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze și se difuzează prin cărţi și reviste de specialitate pe suport hârtie sau online o multitudine de fapte de observaţie și rezultate ale experimentelor știinţifice. Este aproape imposibil pentru un singur om să cuprindă universul cunoașterii. Ce putem spera este să ne facem o imagine fragmentară cât mai clară despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodată nu o cuprindere deplină a lui

Similar products

Reviews ( Reviews)

This product has no review.

Be the first to write a review

Do you own or have seen the product?

Tell us your opinion and rate it

Add review

From the same manufacturer