Product Details
In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala, este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens, lucrarea ofera, printr-o serie de modele statistice, o analiza a intregii piete de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii. Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pietei de media din Romania, dar si a altor tari europene pentru a determina contextul pozitionarii actuale si a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate. La nivel de marca, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelatii, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care il are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marca (notorietate si utilizare)Useful links
Carti Universul JuridicCarti fabricate de BookzoneCarti Reduceri de la 50%Carti BurgundyCarti Burgundy Universul JuridicYou`ve viewed 48 of 76396 products
Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)