Product Details
Lucrarea ,,Marketingul Inovațiilor în Retail evidențiază o structură logică, fiind dezvoltată în mod cuprinzător de la general spre particular.Concentrându-se asupra abordării marketingului inovației în contextul general de dezvoltare a domeniului și mai ales a societății bazate pe cunoaștere, autoarea evidențiază locul inovației în cadrul evoluției marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat și de detaliat, evidențiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizații care se confruntă cu diferite aspecte, procese și probleme legate de inovație (activatori, căutători, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cât și tipurile de inovații la care recurg companiile: inovația de produs, de proces, de marketing, specifică organizației, de susținere, disruptivă, sistemicăUseful links
Carti Universul JuridicCarti fabricate de BookzoneCarti Reduceri de la 50%Carti GriCarti Gri Universul JuridicYou`ve viewed 48 of 79024 products
Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)