Product Details
Odată cu apariția internetului și cu influența în scădere a spațiului monolitic a mass-media, oamenii de marketing nu se mai pot baza doar pe advertising. În schimb, ar trebui să recurgă la o abordare care identifică nevoile și dorințele oamenilor, să dezvolte un produs care să satisfacă aceste nevoi și să folosească puterea poveștilor pentru a se adresa unei comunități care să fie receptivă la noi lucruri. Activitatea marketingului începe înainte chiar și de conceperea unui produs sau serviciu. Tot marketingul este cel care trebuie să dicteze direcțiile când vine vorba de design, producție și implementare, încă de la început. Cartea aceasta reprezintă o piatră de temelie pentru filosofia marketerilor inteligenți și etici. Este o carte pe care să o savurezi și pe care să o lași să îți influențeze subtil gândireaUseful links
Carti PublicaCarti fabricate de BookzoneCarti Reduceri de la 50%Carti PortocaliuCarti Portocaliu PublicaYou`ve viewed 48 of 78898 products
Reviews (16 Reviews)
General rating
4.5 (16 Reviews)